វិធី​៥​​យ៉ាង​ដែល​អាច​ជួយ​ខួរ​ក្បាល​របស់​អ្នក​ដើម្បី​រក្សា​ភាព​វិជ្ជមាន

  • 2017-08-13 13:00:00
  • ចំនួនមតិ

ចន្លោះមិនឃើញ

​ពេលខ្លះ​ការ​ងារ​ ឬ​ក៏​ការសិក្សា​មួយ​ចំនួន​​បាន​ធ្វើ​ឲ្យ​ខួរ​ក្បាល​របស់​យើងប៉ះ​ទង្គិច​​ ដែល​ពេល​ខ្លះ​ធ្វើ​ឲ្យ​អ្នក​មិន​អាច​គ្រប់​គ្រង​អារម្មណ៍​បាន​ល្អ​ មិន​ថា​អ្នក​ព្យាយាម​រក្សា​ការ​គិត​​វិជ្ជមាន​នៅ​ពេល​ដែល​មាន​បញ្ហា​អ្វី​មួយ​កំពុង​កើត​ឡើង​ ឬ​ក៏​មិន​អាច​តាំង​អារម្មណ៍​ឲ្យ​ស្ងប់​បាន​។​​ ទោះ​ជា​យ៉ាង​ណា​ក៏​ដោយ​ មាន​លំហាត់​ដែល​អាច​ជួយ​អ្នក​ក្នុង​ការ​បណ្ដុះ​បណ្ដាល​ខួរ​ក្បាល​របស់​អ្នក​ឲ្យមាន​ភាព​វិជ្ជមាន ​សូម្បី​តែ​ក្នុង​ស្ថាន​ភាព​ពិបាក​បំផុត​ក៏​ដោយ។​

តោះ​ ទៅ​តាម​ដាន​មើលថា ​តើ​មាន​លំហាត់​យ៉ាង​ខ្លះ​ទៅ ៖

១. ព្យាយាម​រក​អ្វី​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យ​អារម្មណ៍​អ្នក​សប្បាយ​។

រាល់​ព្រឹក ​បន្ទាប់​ពី​អ្នក​ក្រោក​ឡើង​ សូម​សរសេរ​យ៉ាង​ហោច​ណាស់​នូវ​រឿង​បី​យ៉ាង​នៅ​ក្នុង​បញ្ជី​ដែល​អាច​ឲ្យ​អ្នក​មាន​អារម្មណ៍​ល្អ ដូចជា​គ្រួសារ​អ្នក ថ្ងៃ​រះ ​ឬ​អ្វី​ដែល​ធ្វើ​ឲ្យអ្នក​សប្បាយ​ចិត្ត។ ប្រសិន​បើ​អ្នក​យក​ចិត្ត​ទុក​ដាក់​លើ​ភាព​រីករាយ​ដែល​គិត​នោះ ​វា​នឹង​កាន់​តែ​ងាយ​ស្រួល​ក្នុង​ការ​រក្សា​ភាព​វិជ្ជមាន។

២.​ បន្ត​សកម្មភាព​អ្វី​ដែល​អ្នក​បាន​គ្រោង​ កុំ​គិត​ទៅ​លើ​អ្វី​ដែល​បាន​កើត​ឡើង​កន្លងទៅ​ហើយ​​។

៣. សម្រាក​ ញ៉ាំ​អាហារ​ និង​គេង​ឲ្យ​បាន​គ្រប់​គ្រាន់។

ការ​សម្រាក​ និង​ញ៉ាំ​អាហារ​ឲ្យបាន​គ្រប់​គ្រាន់​ក៏​អាច​ជួយ​ឲ្យ​សុខភាព​ផ្លូវ​ចិត្ត​ និង​អារម្មណ៍​បាន​ល្អ​ដែរ។​​ ប្រសិន​បើ​អ្នក​ខក​ខាន​មិន​បាន​ញ៉ាំ​ ​ឬ​គេង​មិន​គ្រប់​គ្រាន់​ ភាព​តាង​តឹង​នឹង​កើន​ឡើង​នៅ​ក្នុង​ខួរ​ក្បាល​អ្នក។

៤. ជួយ​អ្នក​ដទៃ។

ការ​ជួយ​អ្នក​ដទៃ​ឲ្យមាន​ភាព​វិជ្ជមាន​ក៏​អាច​ផ្ដល់​អត្ថប្រយោជន៍​ដល់​អ្នក​ផង​ដែរ។ ដូច​គ្នា​នឹង​យើង​​​​នៅ​ពេល​ដែល​មាន​បញ្ហា​អ្វី​ ត្រូវ​ការ​អ្នក​ដែល​​នៅ​ក្បែរ​យើង​ ផ្ដល់​កម្លាំង និង​ការ​គិត​ដ៏​ល្អ​​ដើម្បី​ឲ្យ​អារម្មណ៍​ធូរ​ស្រាល។

៥. ធ្វើ​តាម​ចំណង់​ចំណូល​ចិត្ត​របស់​អ្នក​

ការ​ធ្វើ​អ្វី​ដែល​អ្នក​ស្រលាញ់​ គឺ​ជា​រឿង​ល្អ​បំផុត​ដែល​អ្នក​អាច​ធ្វើ​ ដើម្បី​រក្សា​ភាព​វិជ្ជមាន​ជា​រៀង​រាល់​ថ្ងៃ។ ប្រសិន​បើ​ការងារ​ ឬ​ចំណង់ចំណូល​ចិត្ត​របស់​អ្នក​ធ្វើ​ឲ្យអ្នក​មាន​អារម្មណ៍​ថា​ មាន​កំហុស​ ឬ​លើសពី​អ្វីដែ​ល​អារម្មណ៍​របស់​អ្នកទទួល​យក​មិន​​បាន​​ហើយ នោះ​វា​ជា​ពេល​វេលា​អ្នក​ផ្លាស់​ប្ដូរ​​រក​អ្វី​ថ្មី​​ដើម្បី​កុំ​ឲ្យ​ភាព​វិជ្ជមាន​អ្នក​បាត់​បង់៕


ប្រភព៖ usefulgen ប្រែ​សម្រួល៖ chanvutha yin